składając zamówienie poprzez udostępnioną platformę internetową (tzw. System e-Zamówień) akceptujecie Państwo poniższe warunki:
Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z zawarciem transakcji. Ze względu na rotację asortymentu, mogą wystąpić tymczasowe jego braki, przez co konieczna jest weryfikacja dostępności zamówionych produktów. Jeśli wybrany przez Państwa asortyment okaże się niedostępny, skontaktujemy się z Państwem telefonicznie w celu ustalenia szczegółów.
Podawane przez Państwa dane firmowe stanowią podstawę dla wystawienia faktury. Adres e-mail jest niezbędny do realizacji zamówienia – skontaktujemy się z Państwem w przypadku wystąpienia ewentualnych braków oraz prześlemy mailowo skan faktury (papierowa wersja zostanie dostarczona wraz z zamówionym towarem).
Wiążącym dokumentem jest wyłącznie faktura VAT, której skan przesłany zostanie pocztą elektroniczną po weryfikacji dostępności wybranych produktów.
Kalkulacja dokonana przez system zamówień internetowych oraz kwota widoczna na fakturze mogą (lecz nie muszą) nieznacznie się różnić. Wynikać to może ze sposobu zaokrąglania wartości przez oba programy.
Rabaty uzależnione są od wartości obecnie składanego zamówienia – przysługują zamówieniom o wartości przekraczającej 2 500,00 zł brutto. Na wartość tak naliczanych rabatów (zob. System rabatowy) nie ma wpływu liczba dotychczas złożonych zamówień ani ich wartość.
Jedynym sposobem zapłaty jest przelew tradycyjny, a wszelkie niezbędne do jego wykonania dane znajdą się na przesłanym mailowo skanie faktury.
Zamówienia wysyłamy kurierem, jednak możliwy jest również odbiór własny w siedzibie firmy w Warszawie (po otrzymaniu informacji o skompletowaniu zamówienia).
Koszty wysyłki zamówień o wartości nieprzekraczającej 500 zł brutto wynoszą 18 zł netto. Zamówienia o wartości przekraczającej 500 zł brutto wysyłane są na koszt firmy.
Paczka zostaje nadana po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub po otrzymaniu dowodu wpłaty. Otrzymacie Państwo powiadomienie o nadaniu paczki a status zamówienia zmieni się na “zrealizowano”.
Najczęściej przesyłki dostarczane są następnego dnia roboczego od momentu nadania, jednak sporadycznie kurier potrzebuje na dostawę dwóch dni roboczych. Staramy się monitorować każdą przesyłkę, jednak aby usprawnić ten proces, prosimy o informację, jeżeli paczka nie dotrze do Państwa w ciągu 48 godzin od momentu jej nadania.