Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Państwa pytania:
Czy muszę być zarejestrowany, aby złożyć zamówienie przez stronę internetową?
Tak, rejestracja jest niezbędna aby złożyć zamówienie z poziomu strony internetowej. Jeśli nie chcecie Państwo rejestrować się na naszej platformie, możecie złożyć zamówienie tradycyjnie – mailowo lub telefonicznie – tak, jak to miało miejsce do tej pory.
Czy mogę zobaczyć ceny bez rejestracji?
Nie, nie jest to możliwe. Wykaz produktów oraz ich ceny dostępne są wyłącznie dla zalogowanych użytkowników.
Jak mam się zarejestrować?
W celu założenia konta prosimy o wypełnienie formularza rejestracji. Nie ma możliwości samodzielnej rejestracji.
Co mam zrobić aby otrzymać ofertę cenową, jeśli nie chcę się rejestrować?
Prosimy o kontakt mailowy lub wypełnienie formularza kontaktowego – w odpowiedzi wyślemy cenniki oraz odpowiemy na Państwa pytania.
Dlaczego nie mogę zapłacić za zamówienie przez internet?
Nie oferujemy możliwości natychmiastowych płatności, ponieważ składane zamówienia nie są wiążące. Składając zamówienie należy mieć na uwadze, że może ono nie zostać zrealizowane w 100%. Dlatego też podkreślamy, że to jedynie platforma ułatwiająca składanie zamówień, a nie dokonywania zakupów.
Skąd mam wiedzieć, ile mam zapłacić i na jakie dane wysłać przelew?
Po zweryfikowaniu dostępności asortymentu i ewentualnym ustaleniu szczegółów otrzymacie Państwo wiadomość e-mail zawierającą skan faktury. Na fakturze znajdą się również niezbędne do dokonania przelewu dane. Dopiero faktura stanowi dokument wiążący.
Pojawiły się różnice w wartości zamówienia na dokumencie potwierdzającym zamówienie i na fakturze. Dlaczego?
System obliczający wartość zamówień na platformie internetowej i system fakturowania są od siebie niezależne. Ewentualne rozbieżności mogą być niewielkie, na poziomie kilku groszy, i wynikać mogą z metod zakrąglania liczb. Pilnujemy ewentualnych rozbieżności i w razie konieczności wyjaśniamy je, jednak z tego powodu nieustannie mówimy o szacunkowej kalkulacji zamówienia. Ostateczną jego wartością zawsze będzie wartość widoczna na fakturze. Ceny nie ulegną zmianie.
Zamówienie złożone, jak długo mam czekać na dostawę?
Ta kwestia zależna jest od dostępności wybranych produktów. W idealnych warunkach wysyłka może nastąpić następnego dnia roboczego od momentu odebrania zamówienia, a zatem całkowity czas realizacji mógłby wynieść nawet 2-3 dni włącznie z przesyłką. W praktyce jednak proces ten najczęściej jest dłuższy.
Do której godziny muszę złożyć zamówienie, by jeszcze tego samego dnia otrzymać fakturę?
Aby faktura mogła zostać wystawiona jeszcze tego samego dnia (przyjmując założenie, że wszystkie wybrane produktu są dostępne), zamówienie należy złożyć do godziny 13:30. Faktury dla zamówień złożonych później najprawdopodobniej zostaną wystawiona dopiero następnego dnia roboczego.
Jeśli macie Państwo pytania na które nie znaleźliście odpowiedzi, prosimy o kontakt.