Drodzy Klienci,
ponieważ otrzymywaliśmy sugestie, że przydatny byłby elektroniczny sposób składania zamówień, postanowiliśmy udostępnić nową platformę, umożliwiającą składanie zamówień bezpośrednio z poziomu strony internetowej. Od tego momentu równolegle funkcjonować zatem będą dwie strony: www.kaja-hurtownia.com, która zachowa dotychczasową szatę graficzną, oraz www.kaja-hurtownia.pl, na której obecnie się Państwo znajdujecie.
Ogólne warunki współpracy
Aby skorzystać z możliwości, jakie oferuje platforma internetowa, należy posiadać konto firmowe na naszej platformie. Ponieważ realizujemy zamówienia składane wyłącznie przez podmioty gospodarcze, możliwość zarejestrowania się przysługuje wyłącznie firmom. Jeśli chcecie Państwo założyć u nas swoje konto, prosimy o kontakt. W systemie powinny się znaleźć wyłącznie dane firmowe niezbędne do wystawienia faktury.
Składam zamówienie elektronicznie – co to oznacza w praktyce?
Złożenie zamówienia przez stronę internetową nie jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży. Staramy się monitorować stany magazynowe, jednak nie sposób ustrzec się częściowych braków asortymentu. W praktyce zatem, po odnotowaniu zamówienia w systemie, rozpoczynamy jego weryfikację. Jeśli wybrany asortyment jest niedostępny, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia szczegółów: to do Państwa będzie należała decyzja, czy wydłużamy czas realizacji w oczekiwaniu na uzupełnienie magazynu, czy też pomijamy brakujące pozycje.
Po ustaleniu wszystkich szczegółów z Działem Realizacji, zmiany zostaną wprowadzone do zamówienia elektronicznego i oficjalnie rozpocznie się proces jego kompletowania. Otrzymacie Państwo również powiadomienie w postaci wiadomości e-mail, które będzie zawierało ostateczną specyfikację zamówienia. W przypadku jakichkolwiek uwag niezbędny będzie kontakt telefoniczny.
Po ustaleniu szczegółów wystawimy fakturę, której skan otrzymacie Państwo bezpośrednio na adres e-mail przypisany do Państwa konta firmowego. Po zaksięgowaniu wpłaty lub po otrzymaniu dowodu płatności przesyłka zostanie nadana.
Jeden sposób zapłaty: przelew tradycyjny
Nie prowadzimy sklepu internetowego, niniejsza strona stanowi jedynie odpowiedź na Państwa potrzeby – narzędzie ułatwiające oszacowanie wartości zamówienia oraz przesłanie go do weryfikacji. Ponieważ mogą zdarzyć się braki w asortymencie (przeciętnie dostępnych jest około 80% produktów zawartych w ofercie), przed zatwierdzeniem zamówienia musimy zweryfikować dostępność wybranych produktów. Z tego względu jedyną możliwą opcją zapłaty jest przelew tradycyjny.
Celowo nie udostępniamy danych do przelewu – znajdą się one na skanie faktury, który stanowić będzie jedyny wiążący dokument sprzedaży. Oczywiście wersję papierową otrzymacie Państwo wraz z zamówionym towarem.
Koszty wysyłki
Nie oferujemy możliwości wysyłki za pobraniem. Paczki nadawane są kurierem i docierają do odbiorcy najczęściej następnego dnia roboczego od momentu nadania, chociaż sporadycznie kurier potrzebuje na dostawę dwóch dni. Otrzymacie Państwo mailowe powiadomienie o tym, że zamówienie zostało zrealizowane, gdy przesyłka zostanie odebrana przez kuriera i będzie w drodze do adresata.
Jeśli drugiego dnia od momentu nadania nie otrzymacie Państwo paczki, bardzo prosimy o kontakt.
Koszty wysyłki kształtują się następująco:
- Wysyłka zamówień o wartości przekraczającej 500 zł brutto: na koszt firmy
- Wysyłka zamówień o wartości poniżej 500 zł brutto: 16 zł netto
- Wysyłka zagraniczna: cena ustalana indywidualnie, pokrywana przez nabywcę
Jeśli macie Państwo pytania zachęcamy do kontaktu. Do Państwa dyspozycji jest również strona z najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ – Frequently Asked Questions).